Jump to content
Welcome, Guest
Existing user? Sign In  

Sign In



Sign Up
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Home Forums Minecraft Store Leaderboard Club MuOnline Activity

#OXyG3N

Helper Minecraft
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About #OXyG3N

  • Rank
    Newbie

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. #OXyG3N

    Propunere GuildWars

    Hai sa luam totul in ordine si sa vedem ce avem de facut. Prima ta propunere, sistem de a vinde minereuri si alte iteme. pana cand se va adauga acest sistem de trade-uri poti folosi /ah sell, speram ca se va adauga cat mai rapid A doua propunere, Sa schimbam key-le Ei bine... sunt cativa playeri (probabil putini) care au strans multe key si nu au chef sa le deschida , asta, dupa parerea mea ar fi o idee buna doar ca... haide sa "dezbatem" putin ideea si sa decidem Preturile key-lor Pornim de la ceea ce stim deja, la fiecare vot , pe GuildWars primesti 1 peasant key si 250$ iar nobble key-urile le primest la fiecare 50 de voturi totale primite de catre server. Cum nu putem da 250$ pentru o cheie , si poate vrem sa vindem un numar mai mare de key, le vom strange saptamanal dupa care le vom vinde. nu putem primi 1k pentru 16 key, dupa parerea mea este prea mult, stiind ca pentru a primi una este nevoie de 50 de voturi si, daca ai fi activ toata ziua ai primi cel putin 1 stack din acestea deci... vom zice ca pentru 16 nobble key vei primi aproximativ 100$ iar pentru 16 peasant vei primi , sa zicem 300$ preturile poate mai se vor modifica... cat despre ideile 3 si 4, tocmai i-am raspuns lui magicutz, si , dupa cum i-am spus si lui... momentan sunt unui wipe.
  2. #OXyG3N

    Propunere GuildWars

    O sa iti prezint cateva idei cu ajutorul carora vei intelege votul meu.: 1.Spui ca borderul ar trebui adus mai aproape si ca exista baze la 100k si playerii ajung greu.... Dupa cum se spune si in descrierea sectiunii, aici este vorba de o lupta pentru teritorii, in stil medieval... Sper ca stii istorie, am inteles ca ai 20 de ani deci... ar trebui sa stii, in trecut daca vroiai sa cuceresti un teritoriu nu trebuia ca acesta sa fie fix langa tine, puteai merge chiar si luni pentru a ajunge acolo , treceai prin tot felul de pericole gen triburi care va atacau toata armata, urcati munti abrupti, puteati ajunge intr-un loc unde sa fiti "incoltiti" si poate nu mai aveati sansa sa scapati, totusi, erati dedicati pentru cucerirea acelui teritoriu chiar daca armata adversa era de 3 ori mai mare ca a voastra. daca vrei sa joci acest joc asa cum este conceput nu ar trebui sa conteze unde se afla bazele playerilor ci cat esti de dedicat in a le gasi / invada 2. Daca s-ar intampla ceea ce spui tu si s-ar apuca din ce in ce mai multi playeri ... in scurt timp nu vor mai avea loc pentru baze deoarece, foarte multi isi fac bazel din ce in ce mai mari... vom incepe dintr-un loc restrans si va fi greu sa evoluam deoarece vom avea clanurile adverse fix langa noi si ne vor ataca de cate ori au ocazia... 3. un top de activitate: Pentru a adauga un top de activitate nu este nevoie de un wipe, se poate face si cu activitate de pe moment a playerilor, si NU, nu va fi o competitie pentru cine are mai multa activitate, poate pentru kill-uri dar astea se pot adauga, dupa cum am spus , si cu statisticile actuale ale playerilor Sper ca ai inteles esentialul din ceea ce spun.... Votul meu este
Social Media: Back to top
Gamster.org | gaming is not a crime!
×